پنج شنبه بیست و ششم آذر ۹۴
سیستم مدیریت دفاتر حقوقی
توضیحات

سیستم مدیریت دفاتر حقوقی
سیستم مدیریت دفاتر حقوقی این امکان را برای دفاتر حقوقی فراهم می آورد که قراردادهای حقوقی خود را با موکلین بصورت سیستمی ثبت و تمامی هزینه ای مربوط به هر پرونده و همچنین کارهایی را که بابت یک پرونده انجام داده اند را بطور کامل ثبت و نگهداری نمایند . 
مدیریت مشاوره های حقوقی انجام شده در دفاتر حقوقی ، محاسبه سهم وکیل ، محاسبه سهم دفتر ، مدت زمان مشاوره و دریافت گزارشات متنوع از دیگر امکانات سیستم مدیریت حقوقی آرتمیس می باشد.

سایر امکانات شامل :
  1. تعریف هزینه ها و درآمد ها
  2. تعریف صندوق
  3. تعریف وکلا و موکلین
  4. تعریف بانک و شعبه
  5. تعریف حساب
  6. تعریف دسته چک
  7. چاپ چک
  8. تعریف انواع یادآوری
  9. ثبت چک های وارده و صادره 
  10. ثبت قراردادها
  11. ثبت مشاوره ها
  12. ثبت اتوماتیک اسناد حسابداری
  13. گزارشات بر اساس اسناد مالی ثبت شده
  14. امکان محاسبه مهریه ، خسارت تاخیر تادیه و ...
  15. گزارش دریافتی هر وکیل به ازاء هر پرونده
  16. گزارشات کلی و جزئی مالی مربوط به  وکلا
  17. گزارشات کلی و جزئی مربوط به موکلین
  18. گزارشات مربوط به چک های وارده و صادره
  19. گزارشات مالی متنوع در سال مالی 
  20. ...
گالری تصاویر محصول
 در این فرم قرارداد وکالت پرونده بین وکیل و موکل به ثبت می رسد
 در این فرم اقلام قرارداد وکیل و موکل ذکر می شود
 در این فرم لیست مشاوره انجام شده توسط دفتر نمایش داده می شود
 در این فرم اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت مشاوره نوشته می شود
تصاویر
بیشتر
مرتبط با این بخش
سیستم مدیریت چک آرتمیس
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت و سایت ساز آنلاین یوتاب - فروشگاه ساز اینترنتیطراحی شده توسط شرکت طراحی سایت و سایت ساز آنلاین یوتاب - فروشگاه ساز اینترنتیساخت سایت بهترین سایت سازطراحی سایت سایت ساز فروشگاه ساز ساخت فروشگاه اینترنتی